Cariere Fabi

Posturi vacante
  • Coordonator servicii de curățenie (ORADEA & TIMIȘOARA)

    Candidatul Ideal

    • Persoană dinamică și întreprinzătoare, capabilă de auto-organizare
    •  
    • Studii medii sau superioare finalizate
    •  
    • Experiență profesională în supervizarea unei echipe de prestări servicii (experiență anterioară în servicii de curățenie profesională constituie un avantaj)
    •  
    • Aptitudini tehnice, capacitatea de a învăța și instrui pe alții să manevreze și să intrețină echipamentele din dotare și substanțele chimice conform instrucțiunilor de folosire
    •  
    • Abilitatea de a gestiona și prioritiza sarcini multiple, capacitate de planificare a activității, orientare către rezultate
    •  
    • Tact și diplomație în relațiile interumane
    •  
    • Atenție la detalii
    •  
    • Bune cunoșțînțe de utilizare PC
    •  
    • Posesor permis de conducere categoria B (obligatoriu) și disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara localității

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Te vei ocupa de organizarea activității în obiectivele de lucru alocate (1 post coordonator regiunea Oradea, Bihor, Satu Mare, Maramureș, Sălaj, Alba, Bistrița & 1 post coordonator regiunea Timișoara, Caraș-Severin, Arad, Baia Mare, Zalău, Hunedoara), în acord cu cerințele impuse prin contractul de servicii încheiat cu beneficiarul, vei asigura calitatea lucrărilor de curățenie, stocul de materiale igienico-sanitare precum și depozitarea corespunzătoare a acestora
    •  
    • Vei asigura funcționalitatea spațiilor pentru desfășurarea activității salariaților (aprovizionarea cu echipamentele de lucru, ustensile, materiale igienico-sanitare, produse de curățenie necesare), precum și alocarea personalului pe punctele de lucru, gestionarea deplasării acestora la sediul beneficiarilor
    •  
    • Vei instrui angajații din subordine privind modul de lucru cu uneltele și utilajele încredințate pentru lucru și privind modul de utilizare și caracteristicile produselor de curățenie potrivit instrucțiunilor de folosire
    •  
    • Vei participa la examinarea sugestiilor, cererilor, reclamațiile ce țin de probleme specifice serviciului de curățenie și le vei discuta pentru o rezolvare rapidă
    •  
    • Vei fi interfața echipei tale cu angajatorul, fiind responsabil cu transmiterea informațiilor și documentelor către și dinspre serviciul de resurse umane, salarizare, SSM&PSI
    Ce îți oferim?
    • Salariu fix, bonusuri în funcție de performanță și project-based
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Mașină, laptop, telefon de serviciu
    •  
    • Instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității
    •  
    • Program de lucru flexibil, auto-gestionat

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

     
  • Contabil junior (București)

     

    Candidatul Ideal

    • Persoană dinamică și organizată;
    •  
    • Studii superioare economice finalizate;
    •  
    • Cunoștințe de legislație contabilă și de fiscalitate;
    •  
    • Atenție la detalii și acuratețe în înregistrarea operațiunilor;
    •  
    • Cunoștințe foarte bune de Excel (formule, funcții, tabele pivot)

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Vei înregistra în program facturile emise și extrasele bancare: încasări pe facturi, plăți pe facturi, transferuri, în RON și în valută, pentru toate conturile curente ale societății
    •  
    • Vei emite și înregistra bilete la ordin și CEC-uri către furnizori
    •  
    • Vei înregistra și ține evidența biletelor la ordin emise de către clienți; întocmi către bancă borderourile de încasare
    •  
    • Vei confirma extase de cont clienți / furnizori
    •  
    • Vei emite și înregistra dispoziții de plată pentru avansuri de cheltuieli
    •  
    • Vei întocmi și înregistra deconturi de cheltuieli
    •  
    • Vei sorta și arhiva documentele din departamentul financiar-contabil
    •  
    • Alte operațiuni interne
    Ce îți oferim?
    • Pachet salarial motivant
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Decontare transport- combustibil/transport în comun

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Coordonator Service Echipamente (București)

     Candidatul Ideal

    • Studii superioare profil electric (electromecanică, automatizări, energetică, electrotehnică, etc.).
    •  
    • Experiență în coordonarea unei echipe de tehnicieni service constituie un avantaj.
    •  
    • Aptitudini practice pentru activitatea de mentenanță echipamente profesionale de curățenie (mașini de curățat pardoseli, aspiratoare profesionale).
    •  
    • Capacitatea de a gestiona activitatea de instruire a operatorilor care manevrează și întrețin echipamentele din dotare.
    •  
    • Posesor carnet conducere categ. B (min. 3 ani) și disponibilitate pentru deplasări frecvente în teritoriu.
    •  
    • Bune cunoștințe de utilizare PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
    •  
    • Se cere seriozitate și responsabilitate.

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Vei organiza înființarea unui atelier de reparații și coordona întregul proces de mentenanță și intervenție prin aplicarea celor mai bune soluții tehnice și economice pentru lucrările întreprinse
    •  
    • Vei recepționa din punct de vedere calitativ și cantitativ echipamente, piese de schimb și consumabile care intră/ies în/din atelierul tehnic
    •  
    • Vei urmări și coordona procesul de livrare echipamente și asigura asistență tehnică la montarea și punerea în funcțiune.
    •  
    • Vei planifica necesarul de stoc pentru piesele de schimb;
    •  
    • Vei efectua negocieri și comenzi de consumabile, piese de schimb pentru echipamente/servicii la diferiți furnizori, urmărind permanent optimizarea costurilor
    •  
    • Vei verifica partea de proiectare tehnică (caracteristici echipamente, elemente de măsură și control, timpul de uzură etc) și notifica eventualele erori sau propuneri ce pot contribui la îmbunătățirea și reducerea costurilor pentru service și mentenanță
    •  
    • Vei ține evidența actualizată în timp real a utilajelor și echipamentelor din serviciul de curățenie (contractor, locație, coordonator)
    •  
    • În situații speciale, vei interveni în instalațiile electrice de joasă tensiune coordonând echipe de specialiști sau executând lucrări conform calificării profesionale

    Ce îți oferim?
     
    • Salariu motivant, se negociază la interviu
    •  
    • Tichete de masă/diurnă
    •  
    • Bonusuri în funcție de performanța și de proiectele în care ești implicat
    •  
    • Cursuri de formare profesională
    •  
    • Asigurare medicală privată 
    •  
    • Mașină de serviciu la deplasări în teritoriu, telefon

     

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Inspector SSM (București)

    Candidatul Ideal

    • Un coleg(a) dinamic(a), persoană întreprinzătoare și organizată
    •  
    • Să ai studii superioare finalizate în domeniul securității și sănătății în muncă sau curs în domeniul SSM minim 80 de ore
    •  
    • Curs în domeniul situațiilor de urgență – cadru tehnic PSI
    •  
    • Permis de conducere, categoria B – constituie avantaj
    •  
    • Cunoașterea legislației în domeniul securității sănătății în muncă și a situațiilor de urgență
    •  
    • Cunoștințe MS Office (Word, Excel, Outlook)
    •  
    • Foarte bună comunicare și capacitate de formare
    •  
    • Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa

    Descrierea jobului

    Descrierea jobului:
    • Raportează către conducătorului serviciului intern de prevenire și protecție referitor la funcționarea Securității și Sănătății în Muncă, în cadrul organizației;
    •  
    • Colaborează cu conducătorii locurilor de muncă și cu terțe părți (colaboratori, consultanți, auditori externi) referitor la securitate sănătate în muncă și situații de urgență;
    •  
    • Asigură organizarea, implementarea, efectuarea și desfășurarea activităților specifice solicitate de către lege având obligațiile legale și organizaționale de inspector securitate și sănătate în muncă și responsabil SU/cadru tehnic PSI.
    •  
    • Asigură evidența posturilor care necesită autorizări legale/interne, examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor și/sau control psihologic periodic, colaborează cu lucrătorii și/ sau reprezentanții lucrătorilor, medicul de medicina muncii în vederea coordonării măsurilor de prevenire și protecție;
    •  
    • Efectuează controale interne la locurile de muncă cu informarea în scris a administratorului societății asupra deficiențelor constatate și asupra măsurilor propuse în vederea remedierii acestora;
    •  
    • Identifică echipamentele de protecție necesare pentru posturile de lucru, asigură aprovizionarea necesarului de echipament;
    •  
    • Participă la cercetarea evenimentelor și întocmirea evidențelor conform prevederilor legale, elaborează rapoartelor privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii din societate, în conformitate cu prevederile legale și la controalele efectuate de insituțiile de specialitate;
    •  
    • Contribuie la dezvoltarea proceselor de SSM și SU.
    Ce îți oferim?
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Telefon de serviciu
    •  
    • Decontare transport
    •  
    • Susținere în pregătirea și dezvoltarea ta profesională pe termen lung

     

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Specialist licitații (ofertare servicii de curățenie) - București

    Candidatul Ideal

    • Persoană dinamică și organizată
    •  
    • Capacitate ridicată de analiză și concentrare pe sarcină
    •  
    • Bune abilități de prioritizare
    •  
    • Studii superioare și experiență profesională minim 3 ani
    •  
    • Cunoștințe temeinice de legislație, proceduri și fiscalitate în domeniul achizițiilor publice (servicii de curățenie)
    •  
    • Atenție la detalii și acuratețe în procesarea documentelor de calificare conform cerințelor din fișele de date și/sau caietele de sarcini
    •  
    • Bune cunoștințe de utilizare PC (platforma SICAP, MS Office, convertire format documente)

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Vei identifica anunțurile publicate pe website-urile oficiale și prospecta piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a serviciilor de curățenie ofertate.
    •  
    • Vei procura documentația de atribuire de la autoritățile contractante.
    •  
    • Vei analiza condițiile de participare la procedura de achiziție și întocmi documentația cerută prin caietul de sarcini, fișa de date, etc.
    •  
    • Vei întocmi formularele aferente licitației și redacta oferta.
    •  
    • Vei întocmi și verifica dosarul administrativ al licitației publice, răspunsuri la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante și alte demersuri necesare atribuirii dosarelor de achiziție publică.
    •  
    • Vei menține permanent relația cu clienții, inclusiv prin realizarea unor vizite periodice la sediul acestora și te vei asigura de derularea corespunzătoare a contractelor cu clienții contractați.

    Ce îți oferim?
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Tichete de masă 
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Prime de sărbători
    •  
    • Decontare transport
    •  
    • Instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității

     

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Key Account Manager (București)

     

    Candidatul Ideal

    • Studii superioare finalizate;
    •  
    • Experiență minim 2 ani pe un post similar, de preferat în domeniul serviciilor de curățenie;
    •  
    • Abilități de lucru pe calculator- nivel avansat: Excel, Word, PowerPoint, Outlook;
    •  
    • Limba engleză - nivel mediu;
    •  
    • Permis de conducere categ. B;
    •  
    • Atitudine pozitivă, spirit dе inițiativa și simt al responsabilității crescut;
    •  
    • Capacitate de a găsi soluții rapid, seriozitate, spirit de echipa.

     

    Descrierea jobului

    Ce ne dorim?
     
    • Vei menține permanent relația cu clienții alocați, în vederea derulării corespunzătoare a parteneriatului, inclusiv prin realizarea unor vizite periodice la sediul clienților (preia solicitările clienților din portofoliul alocat, le înregistrează în CRM și urmărește soluționarea acestora, comunicând în acest scop cu organizatorii locali de prestări servicii);
    •  
    • Vei dezvolta relațiile comerciale cu clienții din portofoliul alocat, prin promovarea activă a serviciilor și produselor comercializate de către companie și vei propune Directorului Operațional soluții de creștere a portofoliului de servicii către clienții alocați;
    •  
    • Vei efectua demersurile necesare pentru încasarea sumelor facturate, în termenul agreat cu clienții;
    •  
    • Vei întocmi lunar rapoartele/P&L aferente locațiilor deservite;
    •  
    • Vei analiza activitatea în cadrul contractelor în derulare, vei semnala rezultatele/tendințele negative și elabora propuneri pentru îmbunătățirea parametrilor de performanță;
    •  
    • Vei contribui la eficientizarea contractelor derulate, din punct de vedere al costurilor, și vei monitoriza alocarea resurselor pe contract/locație, conform bugetului prevăzut pentru derularea contractului;
    •  
    • Vei colabora cu departamentul de ofertare, furnizând suport în cadrul activității de ofertare către clienți;
    •  
    • Vei asigura suportul în cadrul negocierilor pentru noile contracte/acte adiționale cu clienții alocați;
    •  
    • Vei asigura suportul prompt în situații de urgență ce pot apărea în derularea contractelor și vei propune Directorului Operațional soluții pentru remedierea situațiilor neprevăzute;
    •  
    • Vei monitoriza termenele limita stabilite prin contractele încheiate cu clienții alocați pentru lucrările periodice (săptămânale/bilunare/lunare/trimestriale/etc.);
    •  
    • Vei monitoriza aspectele privind calitatea serviciilor/produselor furnizate clienților alocați.

    Ce îți oferim?
     
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Bonusuri de performanță
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Telefon de serviciu
    •  
    • Decontare transport- combustibil/transport în comun
    •  
    • Susținere în pregătirea și dezvoltarea ta profesională pe termen lung
  • Operatori echipă de curățenie (Timișoara)

    Angajăm operatori echipă de curățenie în Timișoara cu un program de 8h, flexibil.

     

    Candidatul ideal:
    Persoană serioasă, responsabilă și punctuală;
    Posesor permis de conducere categoria B;
    Disponibil pentru deplasări frecvente în afara localității;
    Experiență pe un post similar costituie un avantaj.

    Descrierea jobului:
    Asigură și menține curățenia în zona atribuită
    Efectuează operațiuni zilnice de curățenie
    Colaborează cu colegii pentru a asigura eficiență în îndeplinirea sarcinilor.

    Beneficii:
    Salariu atractiv
    Mașînă de serviciu
    Tichete de masă
    Bonusuri în funcție de performanța

    Pentru informații, sunați la numărul de telefon 0784201224 (Florin).

  • Specialist/Expert achizitii publice

    Candidatul Ideal

    Ce ne dorim?

    • Persoana dinamica si organizata
    • Capacitate ridicata de analiza si concentrare pe sarcina
    • Bune abilitati de prioritizare
    • Studii superioare si experienta profesionala minim 2 ani
    • Cunostinte temeinice de legislatie, proceduri si fiscalitate in domeniul achizitiilor publice (produse si echipamente de curatenie)
    • Atentie la detalii si acuratete in procesarea documentelor de calificare conform cerintelor din fisele de date si/sau caietele de sarcini
    • Bune cunostinte de utilizare PC (platforma SICAP, MS Office, covertire format documente)

    Descrierea jobului

    Ce vei face?

    • Vei Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice specifice firmei.
    • Vei intocmi documentatia de calificare solicitata prin caietul de sarcini si fisa de date.
    • Vei depune documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie.
    • Vei aloca resursele interne pentru depunerea ofertelor şi solicita departamentelor implicate toate informaţiile necesare, vei verifica disponibilitatea resurselor/stocurilor pentru solicitările clienţilor, propune alternative la solicitările clienţilor.
    • Vei monitoriza statusul licitatiilor in lucru (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.).
    • Vei tine evidenta garantiilor si cererilor de returnare a garantiilor depuse in licitatiile gestionate.
    • Vei gestiona şi actualiza în permanenţă bazele de date specifice activitatii defasurate

    Ce iti oferim?

    • Pachet salarial motivant, in functie de cunostinte si experienta
    • Tichete de masa
    • Asigurare medicala privata
    • Prime de sarbatori
    • Decontare transport
    • Instrumente pentru desfasurarea cat mai eficienta a activitatii
    • Posibilitati reale de formare si dezvoltare profesionala

    Te invităm să te alaturi echipei noastre pentru a evolua impreuna!

  • Personal curățenie pentru farmacie (București)

    Fabi Total Grup angajează personal de curățenie pentru farmacie zona Grozăvești (Centru comercial Orhideea).

    Program de muncă: 2 h, interval orar 08:30-10:30, de luni pana vineri.

    BENEFICII:

    • Pachet salarial motivant

    • Tichete de masă

    • Decont transport

    Pentru informatii, sunati la numarul de telefon 0799556185 (Florentina).

  • Personal curățenie pentru laborator medical (București)

    Fabi Total Grup angajează personal de curățenie pentru laborator medical, zona Grozăvești.

    Program de muncă: 2h, interval orar 06:00-08:00, de luni pana vineri

    BENEFICII:

    • Pachet salarial motivant

    • Tichete de masă

    • Decont transport

    Pentru informatii, sunati la numarul de telefon 0799556185 (Florentina).

  • Personal curățenie pentru clinică medicală (București)

    Fabi Total Grup angajează personal de curățenie pentru clinică medicală, zona Piața Unirii.

    Program de muncă: 8 h, în două schimburi

    BENEFICII:

    • Pachet salarial motivant

    • Tichete de masă

    • Decont transport

    Pentru informatii, sunati la numarul de telefon 0799556185 (Florentina).

  • Mentenanță tehnică echipamente profesionale de curățenie

     

    Candidatul Ideal

    • De preferat studii medii profil tehnic
    • Aptitudini practice pentru activitatea de mentenanță echipamente profesionale de curățenie (mașini de curățat pardoseli, aspiratoare profesionale).
    • Posesor carnet conducere categ. B (min. 3 ani) și disponibilitate pentru deplasări frecvente în teritoriu.
    • Se cere seriozitate și responsabilitate

    Descrierea jobului
    Ce vei face?

    • Vei asigura instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor profesionale de curățenie la sediul beneficiarilor (mașini de curățat/pardoseli, aspiratoare profesionale)
    • Vei asigura constatarea problemelor tehnice/defecte ale echipamentelor în uz, respectiv identificarea și înlocuirea anumitor componente deteriorate
    • Vei oferi suport pentru întocmirea necesarului de consumabile și materiale pentru mentenanță
    • Vei întocmi documentația aferentă lucrărilor executate

    Ce îți oferim?

    • Salariu motivant, se negociază la interviu
    • Tichete de masă/diurnă
    • Bonusuri în funcție de performanța și de proiectele în care ești implicat
    • Cursuri de formare profesională
    • Asigurare medicală privată
    • Mașină de serviciu, telefon