Cariere Fabi

Posturi vacante
  • Agent vânzări (București)

    Ce ne dorim?

    • Studii superioare finalizate
    • Experiență profesională anterioară prezintă un avantaj
    • Orientare către rezultate
    • Tact și diplomație în relațiile interumane ( comunicare face-to-face, telefonic și email)
    • Abilități de customer-care
    • Inteligență emoțională
    • Lucru în echipă
    • Bune abilități de prioritizare și gestionare a timpului
    • Bune cunoștințe de utilizare PC (pachetul MS Office)
    • Fluență în limba română (avansat) și limba engleză (mediu)
    • Posesor permis de conducere categoria B (obligatoriu) și disponibilitate pentru deplasări frecvente în București și în țară

    Ce vei face?

    • Vei oferi suport on-site în activitatea de vânzări (gestionare e-mail-uri, procesare oferte și contracte, promovarea și vânzarea produselor companiei etc)
    • Vei gestiona relații comerciale și acorda asistență tehnică și comercială clienților actuali și potențiali (vânzare produse de curățenie, materiale igienico-sanitare, ustensile și echipamente profesionale de curățenie) în acord cu nevoile acestora
    • Vei participa la procesele de negociere și contractare desfășurate la nivel național
    • Te vei implica activ în preluarea și soluționarea sugestiilor și reclamațiilor clienților

     

    Ce îți oferim?

    • Salariu fix, bonusuri în funcție de performanță și project-based
    • Tichete de masă
    • Instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității
    • Training personalizat în primele 6 luni de la angajare atât on-the-job cât și prin furnizori externi (tehnici de vânzare și negociere, soft-skills etc) pentru a te dezvolta profesional
    • Un mediu care îți oferă posibilități rapide de promovare în echipa de vânzări
  • ASISTENT LICITAȚII JR.(ofertare servicii de curățenie) - București

    Candidatul Ideal

    • Persoană dinamică și organizată
    •  
    • Capacitate ridicată de analiză și concentrare pe sarcină
    •  
    • Bune abilități de prioritizare
    •  
    • Studii superioare juridice
    •  
    • Experiență profesională anterioară reprezintă un avantaj
    •  
    • Cunoștințe de legislație, proceduri și fiscalitate în domeniul achizițiilor publice
    •  
    • Atenție la detalii și acuratețe în procesarea documentelor de calificare conform cerințelor din fișele de date și/sau caietele de sarcini
    •  
    • Bune cunoștințe de utilizare PC (platforma SEAP, MS Office, convertire format documente)

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Vei identifica anunțurile publicate pe website-urile oficiale și prospecta piața în vederea identificării de noi ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄clienți și a creșterii cotei de piață a serviciilor de curățenie ofertate.
    •  
    • Vei procura documentația de atribuire de la autoritățile contractante.
    •  
    • Vei analiza condițiile de participare la procedura de achiziție și întocmi documentația cerută prin caietul de sarcini, fișa de date, etc.
    •  
    • Vei întocmi formularele aferente licitației și redacta oferta.
    •  
    • Vei întocmi și verifica dosarul administrativ al licitației publice, răspunsuri la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante și alte demersuri necesare atribuirii dosarelor de achiziție publică.
    •  
    • Vei menține permanent relația cu clienții, inclusiv prin realizarea unor vizite periodice la sediul acestora și te vei asigura de derularea corespunzătoare a contractelor cu clienții contractați.

    Ce îți oferim?
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Prime de sărbători
    •  
    • Decontare transport
    •  
    • Instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Specialist licitații (ofertare servicii de curățenie) - București

    Candidatul Ideal

    • Persoană dinamică și organizată
    •  
    • Capacitate ridicată de analiză și concentrare pe sarcină
    •  
    • Bune abilități de prioritizare
    •  
    • Studii superioare și experiență profesională minim 3 ani
    •  
    • Cunoștințe temeinice de legislație, proceduri și fiscalitate în domeniul achizițiilor publice (servicii de curățenie)
    •  
    • Atenție la detalii și acuratețe în procesarea documentelor de calificare conform cerințelor din fișele de date și/sau caietele de sarcini
    •  
    • Bune cunoștințe de utilizare PC (platforma SICAP, MS Office, convertire format documente)

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Vei identifica anunțurile publicate pe website-urile oficiale și prospecta piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a serviciilor de curățenie ofertate.
    •  
    • Vei procura documentația de atribuire de la autoritățile contractante.
    •  
    • Vei analiza condițiile de participare la procedura de achiziție și întocmi documentația cerută prin caietul de sarcini, fișa de date, etc.
    •  
    • Vei întocmi formularele aferente licitației și redacta oferta.
    •  
    • Vei întocmi și verifica dosarul administrativ al licitației publice, răspunsuri la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante și alte demersuri necesare atribuirii dosarelor de achiziție publică.
    •  
    • Vei menține permanent relația cu clienții, inclusiv prin realizarea unor vizite periodice la sediul acestora și te vei asigura de derularea corespunzătoare a contractelor cu clienții contractați.

    Ce îți oferim?
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Tichete de masă 
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Prime de sărbători
    •  
    • Decontare transport
    •  
    • Instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității

     

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Key Account Manager (București)

     

    Candidatul Ideal

    • Studii superioare finalizate;
    •  
    • Experiență minim 2 ani pe un post similar, de preferat în domeniul serviciilor de curățenie;
    •  
    • Abilități de lucru pe calculator- nivel avansat: Excel, Word, PowerPoint, Outlook;
    •  
    • Limba engleză - nivel mediu;
    •  
    • Permis de conducere categ. B;
    •  
    • Atitudine pozitivă, spirit dе inițiativa și simt al responsabilității crescut;
    •  
    • Capacitate de a găsi soluții rapid, seriozitate, spirit de echipa.

     

    Descrierea jobului

    Ce ne dorim?
     
    • Vei menține permanent relația cu clienții alocați, în vederea derulării corespunzătoare a parteneriatului, inclusiv prin realizarea unor vizite periodice la sediul clienților (preia solicitările clienților din portofoliul alocat, le înregistrează în CRM și urmărește soluționarea acestora, comunicând în acest scop cu organizatorii locali de prestări servicii);
    •  
    • Vei dezvolta relațiile comerciale cu clienții din portofoliul alocat, prin promovarea activă a serviciilor și produselor comercializate de către companie și vei propune Directorului Operațional soluții de creștere a portofoliului de servicii către clienții alocați;
    •  
    • Vei efectua demersurile necesare pentru încasarea sumelor facturate, în termenul agreat cu clienții;
    •  
    • Vei întocmi lunar rapoartele/P&L aferente locațiilor deservite;
    •  
    • Vei analiza activitatea în cadrul contractelor în derulare, vei semnala rezultatele/tendințele negative și elabora propuneri pentru îmbunătățirea parametrilor de performanță;
    •  
    • Vei contribui la eficientizarea contractelor derulate, din punct de vedere al costurilor, și vei monitoriza alocarea resurselor pe contract/locație, conform bugetului prevăzut pentru derularea contractului;
    •  
    • Vei colabora cu departamentul de ofertare, furnizând suport în cadrul activității de ofertare către clienți;
    •  
    • Vei asigura suportul în cadrul negocierilor pentru noile contracte/acte adiționale cu clienții alocați;
    •  
    • Vei asigura suportul prompt în situații de urgență ce pot apărea în derularea contractelor și vei propune Directorului Operațional soluții pentru remedierea situațiilor neprevăzute;
    •  
    • Vei monitoriza termenele limita stabilite prin contractele încheiate cu clienții alocați pentru lucrările periodice (săptămânale/bilunare/lunare/trimestriale/etc.);
    •  
    • Vei monitoriza aspectele privind calitatea serviciilor/produselor furnizate clienților alocați.

    Ce îți oferim?
     
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Bonusuri de performanță
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Telefon de serviciu
    •  
    • Decontare transport- combustibil/transport în comun
    •  
    • Susținere în pregătirea și dezvoltarea ta profesională pe termen lung
  • Specialist aprovizionare (București)

    Candidatul Ideal

    • Persoană dinamică și organizată
    •  
    • Experiență profesională minim 3 ani în aprovizionare (produse de curățenie/ detergenți/ produse de igienă)
    •  
    • Atenție la detalii și acuratețe în procesarea documentelor
    •  
    • Bune cunoștințe de utilizare PC (Pachet Office)
    •  
    • Cunoscător/cunoscătoare limba engleză – nivel mediu

    Descrierea jobului

    Ce vei face?
    • Vei prospecta piața în vederea identificării de noi furnizori interni sau internaționali
    •  
    • Vei întocmi, urmări și arhiva comenzile și documentele de aprovizionare
    •  
    • Vei solicita oferte, vei negocia contracte de achiziții, menținând relația cu furnizorii
    •  
    • Vei analiza stocurile de produse și previziona necesarul de achiziții
    •  
    • Vei lansa comenzi și vei verifica timpul de aprovizionare și respectarea tuturor condițiilor comerciale contractuale
    •  
    • Vei participa la târguri și expoziții internaționale de profil (Amsterdam, Istanbul, Madrid, etc)
    Ce îți oferim?
     
    • Pachet salarial motivant, în funcție de cunoștințe și experiență
    •  
    • Bonusuri de performanță
    •  
    • Tichete de masă
    •  
    • Asigurare medicală privată
    •  
    • Telefon de serviciu
    •  
    • Decontare transport- combustibil/transport în comun
    •  
    • Susținere în pregătirea și dezvoltarea ta profesională pe termen lung

     

    Te invităm să te alături echipei noastre pentru a evolua împreună!

  • Operatori echipă de curățenie (Timișoara)

    Angajăm operatori echipă de curățenie în Timișoara cu un program de 8h, flexibil.

     

    Candidatul ideal:
    Persoană serioasă, responsabilă și punctuală;
    Posesor permis de conducere categoria B;
    Disponibil pentru deplasări frecvente în afara localității;
    Experiență pe un post similar costituie un avantaj.

    Descrierea jobului:
    Asigură și menține curățenia în zona atribuită
    Efectuează operațiuni zilnice de curățenie
    Colaborează cu colegii pentru a asigura eficiență în îndeplinirea sarcinilor.

    Beneficii:
    Salariu atractiv
    Mașînă de serviciu
    Tichete de masă
    Bonusuri în funcție de performanța

    Pentru informații, sunați la numărul de telefon 0784201224 (Florin).

  • Personal curățenie pentru farmacie (București)

    Fabi Total Grup angajează personal de curățenie pentru farmacie zona Grozăvești (Centru comercial Orhideea).

    Program de muncă: 2 h, interval orar 08:30-10:30, de luni pana vineri.

    BENEFICII:

    • Pachet salarial motivant

    • Tichete de masă

    • Decont transport

    Pentru informatii, sunati la numarul de telefon 0799556185 (Florentina).

  • Personal curățenie pentru laborator medical (București)

    Fabi Total Grup angajează personal de curățenie pentru laborator medical, zona Grozăvești.

    Program de muncă: 2h, interval orar 06:00-08:00, de luni pana vineri

    BENEFICII:

    • Pachet salarial motivant

    • Tichete de masă

    • Decont transport

    Pentru informatii, sunati la numarul de telefon 0799556185 (Florentina).

  • Personal curățenie pentru clinică medicală (București)

    Fabi Total Grup angajează personal de curățenie pentru clinică medicală, zona Piața Unirii.

    Program de muncă: 8 h, în două schimburi

    BENEFICII:

    • Pachet salarial motivant

    • Tichete de masă

    • Decont transport

    Pentru informatii, sunati la numarul de telefon 0799556185 (Florentina).